Kuivasjärvi-keskusta-toppilansaari-värttö-kuivasjärvi. Siinä on mun pyöräilyt tälle päivälle. Oon reipas :)

Joo tosiaan heräsin siinä kahentoista aikaan ku äitin puhelin soi keittiössä ja juoksin vastaamaan siihen (äiti oli just laittanu oven kiinni ku lähti kauppaan). Ääni paksuna ja iha pihalla vastaheränneenä vastasin puhelimeen ja rakas armas isoveljenihän sieltä soitti. Nauro vielä mulle ku olin niin hauskan kuuloinen kuulemma! Sitten menin takaisin sängyn pohjalle ja soitin Helille, oli hauska ku molemmat puhuu tyyliin "Dii ooggo dää heräddy jo? Monelda me meddään dinne kaupungii?" ihan unessa molemmat.

Sitten suihku, meikkaus, plus muut pakolliset aamutoimet ja poljin kaupunkiin ennätysmäisen pitkässä ajassa. Meni jottai puoli tuntia ku normaalisti vaa jotain parikyt minsaa O.o Käytiin sit tosiaan varaamassa wanhojentanssipukujen sovitusaika 8.8 lauantaille !

Myöhemmi sit kävin Samilla ja käytii kävelyllä ja juteltii niitä näitä, oli tosi kivaa :) Sitten rannalle jossa Viltsu ja Lotta jo odotteli mua ja Iina ja Heli oli lähteny ostaa mulle pitsaa :)) Oli kyl kivaa, sitte tulin kotiin ja tässä sitä istutaan.

Ei muuta kiitos hei nam.